Bestelling beschadigd/niet compleet
Onze excuses dat dit is gebeurd. Wij doen er alles aan om je zo goed van dienst te zijn en jouw bestelling compleet en op tijd te leveren.
Het kan zijn dat er iets is mis gegaan met de bestelling.
Daarom willen we je graag vragen of je zo snel mogelijk na constatering contact op wil nemen met onze klantenservice.
Als je het retour stuurt geef dan duidelijk aan dat het om een defect of beschadigd product gaat(transportschade).
Heeft u een klacht?
Een klacht? Dat horen we niet graag van onze BBQ vrienden.
We raden je aan om eerst je klacht bij onze klantenservice neer te leggen, stuur een mail naar info@grilldiscounter.nl
Schriftelijke klacht indienen?
Stuur een brief naar:
Grill discounter
t.a.v. Afdeling klachten
Duivenkamp 369
3607 BB Maarssen
Vermeld de volgende gegevens zodat we je snel en goed kunnen helpen:
- Bestelnummer / Factuurnummer
- Je naam
- Je adres
- Je email
Daarna ontvang je binnen 7 dagen een inhoudelijke reactie van ons via de mail.