Bezorgen & afhalen

Is je bestelling geplaatst op een werkdag, dan is het streven dat je het binnen 1 á 2 werkdagen bij jou in huis hebt. Ons streven is om de bestelling dezelfde of volgende werkdag te verzenden. Dit kan wel eens afwijken in drukke tijden, zowel bij ons als bij de vervoerder waarmee het verzonden wordt. Hoe laat jouw bestelling wordt afgeleverd verschilt per vervoerder. Daarnaast zijn er uitzonderingen bijvoorbeeld een andere betaalwijze die wat langere tijd nodig heeft om te kijken of de betaling goed bij ons zijn ontvangen.

Leveringsdagen van vervoerder

DHL levert van maandag tot en met zaterdag, overdag of ’s avonds. Zodra het pakket in hun handen is, laten zei jou via track en trace en per e-mail weten wanneer ze verwachten het pakket te bezorgen. Op de dag van bezorging zie je een specifieker tijdvak van het bezorgmoment.

Je bestelling wordt altijd verstuurd naar het door jou opgegeven adres, denk hierbij aan dat het factuuradres anders kan zijn dan het afleveradres. Wij doen altijd ons uiterste best om jouw bestelling zo snel mogelijk ons magazijn te laten vertrekken. Als je toch een wijziging in je bestelling wilt, neem dan zo snel mogelijk contact op met Grill Discounter.

De kans dat het bij de buren is afgeleverd is groot, anders zou de bezorger het ook kunnen afleveren bij een servicepunt bij jou in de buurt.
Kijk altijd je Track & Trace code na waar het pakket is afgeleverd, dan sta je niet voor een verassing.

Voor de verdere protocollen van de vervoeren verwijzen wij je graag door naar de site van de vervoerder.

Als je een bestelling wilt afhalen is dit mogelijk, neem contact met ons op via Whatsapp en we regelen een dag en een tijdstip dat jij je bestelling in handen krijgt.

 

  1. Stuur een whatsapp berichtje naar ons
  2. Vertel ons wat je wilt bestellen
  3. We spreken een dag en tijd af
  4. We regelen de betalen bij het afhalen

Ophalen is alleen op afspraak!

Nadat de bestelling uit ons magazijn vertrekt ontvang je een verzendbevestiging.

Hoe laat jouw bestelling wordt afgeleverd verschilt per vervoerder. Met welke vervoerder jouw pakket bij je wordt afgeleverd, staat in je bestelbevestiging die je per mail direct na het doen van jouw bestelling ontvangt.

Mijn Track & Trace code werkt niet
De Track & Trace code van DHL Parcel Pakketservice die je krijgt begint te werken zodra jouw bestelling is verwerkt en gescand op het depot van de vervoerder. Dat wordt vaak in de nacht gedaan, dus het kan zijn dat jouw code in de nacht actief wordt. Mocht de volgende dag jouw Track & Trace code toch niet werken, neem dan contact op met de vervoerder.

Wat is het telefoonnummer van de bezorger?
Van de bezorger zelf hebben wij geen telefoonnummer.

Wat vervelend dat dit gebeurd is, neem zo snel mogelijk contact op met Grill Discounter en wij proberen het zo netjes mogelijk op te lossen.

Als je contact met ons opneemt vermeld dan de volgende gegevens, dit gebruiken wij om je zo snel mogelijk te kunnen helpen.

Naam
Adres
Bestelnummer / Ordernummer