Bestelling plaatsen
Navigeer naar het product dat je wilt hebben. Druk op het wagentje om het in je winkelwagentje te plaatsen. Na dit kan je nog meer producten toevoegen als je dit zou willen. Ben je klaar met producten toevoegen kan je de bestelling afronden. Ga naar bekijk winkelwagen en controleer wat er in je winkelwagen zit druk vervolgens op afrekenen. Vul je gegevens in, en maak eventueel een account aan voor de volgende keer. Dat is makkelijk voor bestellingen in de toekomst en voor het eventueel retourneren van je producten. Ook kan je dan je bestelde producten terug vinden.
Komt je bestelling boven een bedrag van €80, dan komt er een vakje 'gratis verzending' in de checkout. Als je hier op klikt dan wordt er geen verzendkosten gerekend.
Kies vervolgens de betaalmethode die het beste bij je past. Als je alles ingevuld heb druk je op de blauwe knop bestelling plaatsen, en je wordt automatisch doorgestuurd naar het gekozen betalingsvenster.
Betaalmogelijkheden
De betaalmethoden die wij accepteren staat hieronder.
Wat | Kosten |
+0.25€ | |
Gratis | |
Klarna betaal later | +1.00€ + 2.99% |
Klarna Pay now | +0.25€ + 1.45% |
PayPal | Gratis |
Pin/Contactloos betalen | Gratis |
Bestelling volgen
Na dat je een bestelling heb geplaatst ontvang je een ordenbevestiging. Als de bestelde producten ons magazijn heeft verlaten ontvang je een verzendbevestiging met hierin een Track & Trace code. Als je op deze link drukt kun jij naast je BBQ je bestelling volgen wanneer het wordt afgeleverd bij jouw thuis of elders opgegeven locatie.
Bestelling wijzigen of annuleren
Als je toch de verkeerde producten heb gekocht via Grill Discounter geen paniek. Zolang de bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten is het mogelijk deze te wijzigen. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met de klantenservice. Heeft ons magazijn de bestelling toch verwerkt dan zult u het moeten retourneren en zal het aankoopbedrag worden teruggestort.
Terugbetaling
Als wij de retourorder hebben ontvangen streven wij om het bedrag binnen 5 werkdagen terug te storten op jouw rekening. Heb je na 5 werkdagen nog niets ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice.
Bestelling niet ontvangen
Kijk altijd even of er toevallig geen briefje van de postbode in de brievenbus ligt. Het kan zomaar zijn dat je bestelling bij de buren is afgegeven. Kijk wat je Track & Trace code aangeeft, hier staat ook vaak de informatie die je zoekt. En als laatste kijk of je het juiste adres hebt opgegeven.
Is het nog steeds onduidelijk waar je bestelling is, neem dan contact op met de klantenservice.
Geen order/-verzend bevestiging ontvangen
Je heb een bestelling geplaatst maar geen orderbevestiging of verzendbevestiging ontvangen van ons. Kijk dan eens in je spam box of ongewenste e-mail. Het kan voorkomen dat onze e-mails daarin terecht komen.
Wil je onze e-mails in je normale inbox ontvangen beschouw onze e-mails als veilig of niet ongewenst.